2025,ақпан,17 Музыкалық Кешеннің оқушылары II Халық аспаптарында орындаушылардың халықаралық «Folk Art» конкурсында жеңімпаз атанды

Музыкалық Кешеннің оқушылары халықаралық аренада жоғары нәтижелерін тағы бір рет көрсетті. Ресейдің Қазан қаласында өткен II Халық аспаптарында орындаушылардың халықаралық «Folk Art» конкурсында олар жеңімпаз атанып, өздерінің жоғары деңгейдегі дайындықтары мен шеберліктерін дәлелдеді.
«Folk Art» конкурсы бүкіл әлемнен дарынды музыканттарды жинап, оларға халық аспаптарында өнер көрсету мүмкіндігін ұсынады. Музыкалық колледж студенттері өздерінің өнерін баян, домра және басқа да дәстүрлі халық аспаптарында орындап, лайықты жүлделі орындарды иеленді.
Бұл жетістік студенттердің көпжылдық еңбегі мен тынымсыз жаттығуларының нәтижесі болды, сонымен қатар олар колледж қабырғасында алған сапалы білімдерінің жемісі. Тәжірибелі оқытушылардың басшылығымен олар тек ойын техникасын меңгеріп қана қоймай, халық музыкасының орындау ерекшеліктерін де үйренуде, бұл олардың ұлттық музыкалық дәстүріне деген сүйіспеншіліктерін нығайтады.
«Folk Art» халықаралық конкурсында жеңіс жас музыканттарға жаңа шығармашылық жетістіктерге жетуге жол ашады. Бұл оқиға музыкалық колледждің жоғары мәртебесін тағы бір рет дәлелдейді, колледж тек музыкалық өнер саласында кәсіби мамандар дайындап қана қоймай, ұлттық мәдениет пен дәстүрлерін сүйетін нағыз патриоттарды тәрбиелейтін мекеме болып табылады.
Колледж басшылығы, оқытушылар және студенттер бұл жетістіктермен мақтанады және ол колледждің мәдени өмірі мен кәсіби қызметінде әрі қарайғы жетістіктерге ынталандырады деп сенеді. Студенттердің таланты мен еңбекқорлығы, жетілдіруге деген ұмтылыстары мен халық өнеріне деген сүйіспеншілігі музыка әлеміндегі жаңа шыңдарға жету үшін шабыт беруде.
ҚР Мәдениет үздігі оқытушысы О.В. Петрушкинаның шәкірті Наил Батталовты I дәрежелі лауреат атағымен, және мектеп-интернат оқушылары Ниязбек Нұримранмен (2А сынып, баян) және Жаңабай Арсланмен (3А сынып, баян) оқытушы Марина Васильевна Семеновнаны II дәрежелі лауреат атағымен құттықтаймыз.